Wydanie nr 146/2019, Niedziela 26.05.2019
imieniny: pokaż (11 imion)Angelika, Filip, Adalwina, Alwina, Adalwin, Alwin, Emil, Ewelina, Paulina, Więcemił, Ariusz
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Sposoby na promocję Twojego przedsiębiorstwa

Sposoby na promocję Twojego przedsiębiorstwa fot. Sposoby na promocję Twojego przedsiębiorstwa
Rozpoznawalność jest dziś niezwykle istotna, jeśli chcemy budować konkurencyjną na rynku firmę. Marketingowcy dokładają wszelkich starań, by organizować kampanie promocyjne swojego przedsiębiorstwa. Warto pamiętać, że najskuteczniejszym sposobem na promowanie biznesu i budowanie wizerunku jest połączenie tradycyjnych i nowoczesnych metod marketingowych.

Drukowane materiały promocyjne

Mimo, że obecnie Internet jest najpopularniejszym kanałem komunikacji, trzeba pamiętać również o tradycyjnych, drukowanych materiałach promocyjnych. Bardzo dobrze sprawdzają się ulotki i wizytówki firmowe. Podczas konferencji, szkoleń i spotkań z kontrahentami, warto wykorzystać długopisy i notesy z logiem przedsiębiorstwa. Wszystkie niezbędne produkty można znaleźć na: caffeprint.eu. Oczywiście najlepiej jest wykorzystać również inne materiały biurowe z logotypem firmy np. segregatory, kubki, teczki czy naklejki. Dzięki takim produktom, nazwa przedsiębiorstwa zapada w pamięć i staje się dla użytkowników znana.

Strona internetowa

Jak już wspomniano, niezwykle ważne są wizytówki firmy. W Internecie taką wizytówką jest strona, dlatego przedsiębiorstwa płacą niemałe pieniądze programistom i web designerom, by ci przygotowali witrynę zgodną z najnowszymi trendami i standardami. Strona musi być czytelna i prosta w obsłudze. Obecnie użytkownicy są przebodźcowani różnymi sygnałami i informacjami z zewnątrz, dlatego witryna powinna dawać odbiorcy wytchnienie dla oczu. Od kilku sezonów na topie jest tzw. flat designe, który bazuje na prostych liniach i kształtach oraz ogólnym minimalizmie. Trzeba pamiętać, że poza wyglądem strony, należy zadbać o jej zawartość. Firma, która chce liczyć się na rynku musi posiadać stronę internetową z rzetelnymi i aktualnymi informacjami. Poza tym, witryna powinna jak najmniej ważyć i działać szybko. Jeśli użytkownicy będą musieli czekać na załadowanie się fotografii czy filmów, wielu z nich zrezygnuje i opuści stronę, bez jej przeczytania. Przygotowując przekaz wizualny dla potencjalnych odbiorców należy myśleć o ich wygodzie. Interface ma być intuicyjny, a menu łatwe w znalezieniu. Najważniejszymi informacjami na stronie powinien być adres i telefon do przedsiębiorstwa oraz misja firmy.

Konta na portalach społecznościowych

Przedsiębiorstwa muszą być obecnie aktywne w sieci. Dla widoczności i rozpoznawalności, należy założyć konta na Facobooku, Instagramie i Stapchacie. Główną zasadą prowadzenia takich kont jest regularne postowanie około 2 razy dziennie. Poza tym, należy aktywnie rozmawiać z użytkownikami. Portale społecznościowe są doskonałym miejsce na organizację konkursów, ogłaszanie promocji i kodów rabatowych dla użytkowników. Problemy zgłaszane przez odbiorców w komentarzach powinny być wyjaśniane, wówczas użytkownicy czują, że są zauważeni i ich opinia ma znaczenie. Portale społecznościowe to także doskonały sposób na pokazanie codziennej pracy firmy oraz informowanie o aktualnościach.  

Jeśli chcesz, by twoja firma prężnie się rozwijała, postaw na promowanie jej w sieci i poprzez tradycyjne materiały marketingowe. Każdy sposób przynosi konkretne efekty.

Sposoby na promocję Twojego przedsiębiorstwa

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wasze informacje


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.