Wydanie nr 89/2024, Piątek 29.03.2024
imieniny: pokaż (5 imion)Wiktoryn, Marek, Eustazy, Czcirad, Cyryl
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Aktualizacja: CAŁA ROZMOWA Z PANIĄ IWONĄ S. FUNDACJA Z MALBORKA ZMANIPULOWAŁA PRZEKAZ W SPRAWIE KONIA MALTA - 21.03.2015

Aktualizacja: CAŁA ROZMOWA Z PANIĄ IWONĄ S. FUNDACJA Z MALBORKA ZMANIPULOWAŁA… fot. Robert Bychowski [Robert]

Aktualizacja( 21.03.2015- 10.35)

Z racji na sygnały od pewnej grupy widzów, którzy twierdzą, że rozmowa z Panią Iwoną była za bardzo „pocięta”, a tym samym mało wiarygodna przedstawiamy cały zapis wywiadu z prezes fundacji.
Chcemy również dodać, że nikt z nas nie podważa niesionej pomocy przez fundację. Z naszych ustaleń wynika jasno, że wielokrotnie osoby z otoczenia Pani Iwony jak i ona sama ratowali życie wielu zwierzaków. Nasz materiał pokazuje nieprawidłowości w postępowaniu fundacji w konkretnej sprawie.
Stanowczo podkreślamy, że osoby, które zgłaszają do nas temat nie otrzymują od nas immunitetu. Tak samo weryfikujemy z całą starannością przekazywane nam treści.
W tym przypadku, zgromadzone informację pozwalają naszej redakcji stwierdzić, że fundacja zmanipulowała przekaz w sprawie konia Malta. Stojąc w miejscu, w którym fundacja, zrobiła zdjęcia nie można nie zauważyć łąki, do której koń ma swobodny dostęp, natomiast treści przekazywane przez fundacje sugerowały, że koń żyje na prowizorycznym pastwisku(na którym jest widoczny na zdjęciach.) Fundacja podkreśla, że konsultowała się ze specjalistami. Niestety, przedstawione treści były oparte tylko i wyłącznie na opowieści prywatnej osoby, która pierwotnie chciała kupić Maltę. Sama fundacja nie skontaktowała się z właścicielami i nie postarała się wyjaśnić zaistniałej sytuacji u źródła.
W rozmowie, którą w całości można odsłuchać, Pani prezes podkreśla, że rozmowa z właścicielami zwierząt to podstawa przy każdej interwencji prowadzonej przez fundację

 

Przedstawimy Państwu historię konia, którym zainteresowała się fundacja z Malborka (kierowana przez Iwonę S.), która jak twierdzi jest pomocna zwierzętom z naszego województwa.

W połowie lutego prezes fundacji została poproszona o pomoc w ocenie kondycji konia Malta, którego zakupem była zainteresowana jej znajoma. (PANI PREZES POSIADA KONIA OD PAŹDZIERNIKA 2014). Kobiety w trakcie wizyty w miejscowości Brzózki zrobiły zdjęcia klaczy, które później zamieszczono na profilu społecznościowym fundacji. Z opisu pod zdjęciami wynikało, że koń miał być w złej kondycji, a właściciele chcieli go oddać na rzeź. Ludzie dobrej woli zaczęli przelewać pieniądze, by Maltę jak najszybciej wykupić.

Jak sprawa się rozwinęła i co dzieje się z koniem? O tym więcej w materiale.

Podczas nagrania doszło, także do nieprzyjemnego incydentu. Właściciel jednej ze stajni poszarpał naszego operatora. Czekamy na państwa opinie w sprawie fundacji.

 

Robert Bychowski
Przejdź do komentarzy

 

 

Podziel się:
Oceń:

Zobacz więcej z kategorii Interwencje TV


Komentarze (198)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
żal
żal 27.03.2015, 09:35
Szkoda że pani Iwona nie ma takiej litości dla ludzi jak dla zwierząt. Proszę sobie nie dorabiać teraz tych ckliwych historyjek co znowu za serce ściskają, myślę że już coraz mniej osób nabiera się na takie pisanie.
zainteresowany
zainteresowany 27.03.2015, 08:18
lonżowanie na kantarze nazywane ćwiczeniami ?????? 260 zł?????

trzeba uwazac żeby sobie zbytnio kon nie rozbudował miesni szyi :P

masakra. takie cuda to tylko w polskich realiach..
w której stajni tak to robią ??
prawdziwe2
prawdziwe2 27.03.2015, 07:52
"prawdziwe"- no właśnie, czyli macie gdzieś zwierzęta. Niech sobie głodują, byle Iwonie dokopać. To nie jest zbiórka pieniędzy tylko głosowanie o karmę dla zwierząt. Może jeszcze powiesz, że z suchej karmy sobie zupę gotuje? Ja jestem karmicielką w Kwidzynie, gdyby nie pomoc otrzymana od Iwony nie wiem co bym zrobiła, bo nie wykarmiłabym sama stada kilkunastu kotów. Iwona całą zimę dbała, żeby koty miały puszki i suche, teraz koty nie tylko z jej domu tymczasowego, ale w większości te bezdomne, którym pomagają karmiciele mogły mieć zapewniony byt na kilka miesięcy, ale co tam, Was obchodzi zawiść personalna do Iwony, a nie to, że zwierzęta będą głodne. Byle dokopać, a że kopiecie leżącego (w tym miejscu tłumaczę- potrzebujące zwierzaki) to już inna sprawa.
Kasia
Kasia 27.03.2015, 07:47
a Iwona ma was w nosie i robi dalej kawał dobrej roboty dla zwerząt. Tak trzymaj dziewczyno i nie przejmuj się!
...
... 27.03.2015, 07:45
???
kon miał właściciela. tyle w temacie. grozby? nie! trzeba uwazac co się pisze bo internet nie wybacza a tym bardziej jeśli trafia to do sadu.
exiskrowicz
exiskrowicz 27.03.2015, 07:36
To, ze z Iskry ostatnio sporo osób odeszło nie ma nic wspólnego ani z fundacja ani z Iwoną S, po prostu w stajni zaczęło brakować miejsca dla prywaciarzy i tyle. nie jest to kwestią żadnych ciekawych rzeczy które rzekomo się tam dzieją.
abc
abc 27.03.2015, 00:18
Ojej, znowu jakieś przywidzenia i znowu nie można złego słowa na fundację powiedzieć?
Bardzo dobrze że reportaż powstał, myślę że coraz więcej ludzi odważy się i powie co wie na temat fundacji.

Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.
prawdziwe
prawdziwe 27.03.2015, 00:11
To może niech fundacja odblokuje wszystkich których zablokowała za niewygodne wpisy.
A czemu niby tam nie można?
Niech ludzie wiedzą na kogo będą głosować.
siostra
siostra 26.03.2015, 23:58
Właściciela Malty nie musieli czekać miesiąca na zrobienie reportażu, przecież fundacja już 1 marca ogłosiła że wszystko jest ok.
Co prawda na podstawie zdjęć (pobranych bez niczyjej zgody) tym razem bez komisji i bez jakichkolwiek oględzin klaczy, no ale cóż, tak właśnie działa ta fundacja.

Nie udało się, sprawa się rypła to trzeba ludziom jakoś oczy zamydlić.

Właściciele nie musieli i nie muszą niczego ukrywać, od samego początku pisaliśmy że każdy zainteresowany losem Malty może przyjechać i zobaczyć jak wygląda to wszystko, i co?

Nie pojawił się nikt, ani pani prezes ani żadna z osób tak teraz jej broniących.

Pojawił się za to weterynarz i Związek Hodowców Koni, oni wystawili swoje opinie, a wszystkie głupie insynuacje można teraz sobie w buty włożyć.
Monika
Monika 26.03.2015, 23:12
kontaktowałam się a jakże i to jest zalosne ze obiecała mi cos i od miesiąca nic. dlatego nie wierze tej osobie nic a nic. wręcz czuje się oszukana !!! i żałuje bardzo ze pomogłam jej finansowo bo nie wierze żeby te pieniądze były przeznaczone tylko na zwierzęta. poza tym za dużo złego jest w działalności tej pani. nikt nie twierdzi ze nie ratuje zwierzat ale tez w swych dzialaniach postepuje nieuczciwie pisząc i mowiac nieprawdę !
!!!
!!! 26.03.2015, 22:00
ze stajni Iskra więcej osob odeszło więc więcej można się dowiedzieć ciekawych rzeczy ;)
???
??? 26.03.2015, 21:31
Do !!!
To było odnośnie tej wypowiedzi:
"york - może i jestem z Rotmistrza ;) a może nie. niech lepiej prezeska uważa na to co mowi i pisze w necie bo to dochodzi do WSZYSTKICH ludzi którzy mogą nie wybaczyć takich oskarżeń i popełnionych błedów ;) nie da jej tez nic ze nagle pousuwa swoje głupie bzdurne komentarze, napisane po to żeby brac ludzi na LITOSC co oczywiście przekłada się na przelane pieniądze na konto." wydaje mi się, że nie mowa tu o chęci wyjaśnienia sytuacji finansowej fundacji...
helołżartownisiu
helołżartownisiu 26.03.2015, 21:23
Panie czy tam Pani !!! konie niby nie były przeznaczane tam na rzeź? buhahaha, dobry joke :D
xxx
lubie poziomki 26.03.2015, 20:58
dobrze że stajnia ,,Rotmistrz" w końcu przemówiła, chciaż na to chyba trochę za późno. trzeba była zareagować kilka miesiecy temu kiedy Iwona przeniosła się do Iskry i zaczęła opowiadac o Was dziwne historie, a nie teraz.
!!!
!!! 26.03.2015, 20:23
pierwszy raz się wtrace w ta dyskusję !! bardzo proszę deikatnie mówiąc odwalic się od TEJ stajni. nikt z nas nie zalozył i nie zakłada fundacji - nie zbieramy kasy od ludzi, żaden z koni nie był i nie jest przeznaczony na rzeź. sa tam konie prywatne i stajenne i NIKT nie zbiera kasy na swoje konie wiec NIKT nie będzie nas rozliczał !!! ZROZUMIANO ??? !!!
a pytania ludzi kierowane do fundacji oraz chęc wyjaśnienia sytuacji finansowej i nie tylko przez wiele osob nie uważam za GROŹBY !! chyba nikt nie będzie przytakiwał za każdym razem pani prezes? padały i będą padac niewygodne pytania ale chyba jak ktoś zakłada fundacje to powinien się z tym liczyc. więc radze całej tej fundacji odpowiadać na pytania nawet te nie wygodne !!!
xxx
xxx 26.03.2015, 20:03
Nie zgadzam się z Tobą york, ale to chyba nie jest odpowiednie miejsce na tego typu dyskusje. i nadal twierdze że lonżowania na kantarku treningiem nie można nazwać (ani wzmacniającym, ani rozbudowującym:). Poza tym ta cena, 260 zł? Uważasz że jest adekwatna do ,,usługi"?
york
york 26.03.2015, 19:47
xxx
Trening wzmacniający (nie rozbudowujący) mięśnie również dotyczył Wektora i zacytuje twoje słowa (sądziłam że można się tego domyślić z mojego wpisu ale jak widać nie:). Rozrost mięśni a ich wzmacnianie to dwie osobne kwestie, inaczej wszyscy, którzy chodzą na siłownię wyglądali by jak Pudzian...pomyśl przez chwile to zrozumiesz.
???
??? 26.03.2015, 18:08
XYZ
Jesteś czy nie jesteś z rotmistrza, ale to wygląda jakby ludzie z tej stajni grozili fundacji...wiec również radzę się zastanowić nad tym co piszesz.
żałosne
żałosne 26.03.2015, 18:05
Widać właścicielom Malty nie wystarczy, postanowili napisać pod wydarzeniem mającym na celu wygranie karmy dla zwierząt, a jak... udupić fundacje i dać zwierzakom głodować. Nawet na zwierzętach będziecie wylewać swoje żale i frustracje? Tu nie chodzi wam o prawdę, inaczej nie szkodzilibyście zwierzętom znajdującym się pod opieką fundacji. Chyba, że napiszecie, że ta karma to też nie miała być dla zwierząt, tylko dla prezes fundacji, żeby miała co jeść...żałosne.
pony
pony 26.03.2015, 17:59
Monika
wystarczyło skontaktować się z fundacją, ale po co skoro można uwierzyć w to co "pokazują" inni, nawet samemu nie mając pewności cyt."może z 10% poszło na zwierzęta". A może na przekór temu co piszą inni, cała kwota przeznaczona została na zwierzęta? Nad tym to już się nikt nie zastanowi...
xxx
xxx 26.03.2015, 17:25
Pisząc, że lonżowanie nie jest potrzebne miałam na myśli tego konkretnego konia, 22 latka po x latach pracy w szkółce (sądziłam że można się tego domyślić z mojego wpisu ale jak widać nie:). poza tym to pani prezes powiedziała że ćwiczą z Wektorem bo ma on zanik masy mięśniowej, nie jest to mój wymysł. Poza tym nazywanie lonżowania konia na kantarze ,,treningiem" jest moim zdaniem nieporozumieniem. A stwierdzenia ,,Przy lonżowaniu mięśnie mają się wzmacniać a nie rozrastać"nie rozumiem zupełnie. to chyba jest jakoś tak że jedno jest następstwem drugiego, ale może się nie znam...?

Monika
Monika 26.03.2015, 16:27
jestem jedna z tych które pomogły tej dziewczynie finansowo !! dopiero teraz obejrzałam materiał a już wcześniej dotarl do mnie sygnał o tym, ze ta cala prezes iwona niby pomga zwierzętom ale przy okazji bardzo kręci i przekręca fakty !!! niestety nie jestem z malborka więc nie miałam możliwości poznac jej działań osobiście.
po prostu szlag mnie trafił !!!!!!!!!!!!!! ze pomogłam finansowo jej portfelowi gdzie może z 10% poszło na zwierzęta !!!! a jest naprawdę tyle potrzebujących zwierząt a ja dałam się tak nabrać ...
czy ona nie ma znajomych? koleżanek? rodziny? czy one/oni nie widza ze w jej działaniach jest jedna cos złego? ze naciąga prawde? ze kłamie? po prostu jestem zszokowana tym, ze tak młoda osoba i niedoświadczona ( chyba !! ) tak potrafi naciagac ludzi...
szok i jeszcze raz szok...
po prostu jestem wsciekła!!
:P
:P 26.03.2015, 15:52
york na serio wpłacajcie kase bo waszej nic nie robiącej koleżance brakuje na fakturę. mysle ze co miesiąc będzie gorzej wiec brac się za portfele i wpłacać a nie marudzić na serio york ha ha ha
serio?
serio? 26.03.2015, 15:15
york w 100% popieram! zebrała się banda frustratów i taniosensacjoholików
XYZ
XYZ 26.03.2015, 15:03
york - może i jestem z Rotmistrza ;) a może nie. niech lepiej prezeska uważa na to co mowi i pisze w necie bo to dochodzi do WSZYSTKICH ludzi którzy mogą nie wybaczyć takich oskarżeń i popełnionych błedów ;) nie da jej tez nic ze nagle pousuwa swoje głupie bzdurne komentarze, napisane po to żeby brac ludzi na LITOSC co oczywiście przekłada się na przelane pieniądze na konto.
york
york 26.03.2015, 12:06
No proszę widać sami znawcy koni "xxx" uważa, że koń nie potrzebuje treningu i może sobie całe życie przechodzić po łące i nic poza tym. Przy lonżowaniu mięśnie mają się wzmacniać a nie rozrastać, wielka trenerko. A do "abc", skąd wiesz, że Wektor nie miał trafić do transportu, jesteś z Rotmistrza, że wiesz jaki los czekał Wektora? I fakt, konie ze Skaryszewa nie trafiają do rzeźni, one jadą wyłącznie na dożywotnie sanatoria dla koników i kucyków....żałosne. Wszyscy macie jakieś sapy i dąsy do fundacji, a czemu ma konie, a czemu ma pieski, kotki? Bo to fundacja ratująca i pomagająca zwierzętom. Widać nie doczytaliście, jakie ma cele. Czepiacie się o każdą pierdołę, a czy choć raz ktoś wpłacił cokolwiek na cele tej fundacji? Fundacja oczywiście ma obowiązek okazywać zaświadczenia czy to od weterynarza czy dowody poniesionych kosztów, ale tylko tym którzy wpłacają na konto fundacji pieniądze, bądź w inny sposób pomagają. A nie wam, szukającym sensacji tchórzom, którzy tylko w internecie są mocni.
Killdebill
Killdebill 26.03.2015, 11:17
Wy chyba jesteście ślepi. Każda wpłata na konie jest rozliczona, wystarczy sobie poszukać. Skoro jej powiedzieli, że trzeba lonżować, a sama nie umie to za to płaci- proste. Ludzie, którzy wpłacają wiedzą na co i jakoś nie czują się okradani, tylko wy, których zadaniem jest plucie jadem w internetach... Nikt jej nie kazał kupować koni, ale są już pod opieką fundacji, więc logiczne, że kierują się tym, co doradzają im ludzie z doświadczeniem, a czy stajnia ich naciąga czy nie - cóż, widzę, że już w każdym szukacie naciągacza. Są również inne fundacje, które trzymają wykupione konie w pensjonatach np. Zwierzęca Polana i płacą 500zł. za konia. Wektor miał czy nie miał iść na rzeź- tego nie wiem, wiem, że miałem okazję go zobaczyć niedługo po zakupie i w tym tygodniu- wygląda o niebo lepiej i to się liczy. Dla mnie liczy się, że tym zwierzętom jest dobrze i tyle, a wy jesteście żenujący w tym doszukiwaniu się przekrętów których nie ma.
xxx
xxx 26.03.2015, 08:19
a po co są te całe ćwiczenia? żeby wyciągną kasę i po nic więcej, bo ten koń na pewno ich nie potrzebuje. personel stajni lub właściciel wmówili pani prezes że koń tego potrzebuje i maja z tego 260 zł miesięcznie dzzięki czemu np teraz mogli wykazać się ,,dobrocią" i opuścić cenę za hotel dla koni do 400 zł i zostac ,,na plusie"bo i tak w sumie za te dwa konie mają ponad tysiąc złotych. a koń który wychodzi codziennie na pastwisko nie potrzebuje być ganianym w kółko 2 razy. pani prezes mówi że koń ma ,,delikatny zanik mięsni" ale dla 22latka to normalne , poza tym jeszcze nie słyszałam o koniu który by nabrał masy mięśniowej od biegania na kantarze.
pani prezes radze aby nie wierzyła tak ślepo ludziom z iskry bo oni też lubią wyciągać kasę.
abc
abc 26.03.2015, 07:32
a kto jej kazał kupować te konie? mało jej psów i kotow czy kasa tak szybko nie leci jak na biedne koniki?
jeden koń na pewno nie był przeznaczony na rzeź - Wektor a klaczka - watpie żeby klacz z obustronnym pochodzeniem była na rzeź przeznaczona.
ponadto ma koleżanki które potrafią lonzowac jej zagorzałe fanatyczki. to co? one tez zamiast pomoc wola przykładac reke do tego żeby ludzi oskubać?
po ch..j się za cos bierze jak nie potrafi, jak nie daje rady z czyms typu finanse?? licz na siebie dziewczyno !!
sa schroniska dla zwierzat w tym i koni ale oni maja własne stajnie a nie hoteluja konie !!!! poza tym dalej twierdze ze to MEGA kombinatorka ! skoro nie chce pieniędzy od miasta/gminy żeby uniknąć ich nadzoru to tylko jedno nasuwa się - okrada ludzi.
kto ją zna niech zgłasza sprawę i jej fundacje do urzędu skarbowego !!!
Killdebill
Killdebill 26.03.2015, 06:13
Skoro nie umie sama to niech jej ktoś lonżuje, proste. Ona ma na głowie kilkadziesiąt zwierząt, którymi zajmuje się sama, pomyślałeś człowieku, że może też brak czasu na te lonżowanie wchodzi w grę? I nie mów, że jak nie ma czasu to niech nie bierze czy nie kupuje zwierząt, bo to nie jej prywatne zwierzaki tylko te, którym pomaga, Wypowiadaj się jak zrobisz dla zwierząt tyle co ona.
Piotr
Piotr 25.03.2015, 22:05
Pani Prezes to niech sie nauczy lonżować konie to nie bedzie musiała dopłacać 260zł miesięcznie za "ćwiczenia" konia, mogłaby wtedy przeznaczyć 260zł na biedne koty i psy.....a nie.... przecież ludzie za to zapłacą..... :) Zapomniałem. Jak sie umie w życiu ustawić to nie trzeba umieć lonżować. Życie jest piękne.
zniesmaczona
zniesmaczona 25.03.2015, 10:18
Haha, już wyedytowany, bardzo dobrze, jeszcze można pousuwać te komentarze obrażające właścicielkę kota. Pierwotna wersja bez edycji raczej zachęcała do linczu.
Szkoda tylko, że edycja dopiero po takim czasie, gdy całe towarzystwo już się nakręciło i dało upust swojej miłości dla zwierząt, a braku zrozumienia dla człowieka. Jak zawsze Pani Prezes bohaterka wydarzenia.
Tylko że nie tędy droga Pani Prezes i pora zrozumieć że pomagać trzeba w taki sposób aby nie krzywdzić przy tym innych.
Na koniec dodam że cieszę że mój wpis pomógł, że zwróciłam Pani uwagę na problem i że wyciągnęła Pani z tego wnioski edytując swoją wypowiedź.
Jeżeli będzie Pani potrzebna jakaś porada to zawsze służę pomocną dłonią.
blablabla
blablabla 25.03.2015, 09:09
kogutek- przecież przeprosiła w tym oświadczeniu
kogutek
kogutek 25.03.2015, 08:11
Do blablabla:

Jest oświadczenie i co z tego? Mogło paść chociaż słowo" przepraszam" pomyliliśmy się, i byłoby po sprawie ;)
heniekzpoczty
heniekzpoczty 25.03.2015, 07:51
ZNIESMACZONA - umiejętność czytania ze zrozumieniem to na pewno nie jest twoja najmocniejsza strona. Wszedłem na ten link i co widzę:
"Kochani- bardzo proszę nie robić linczu na Opiekunce kota. Wstawiamy to z myślą o kotce, żeby znaleźć jej nowy dom. Decyzja jest podjęta i nic, a na pewno nie złość wylana w komentarzach tego nie zmieni. Jeśli chcecie pomóc udostępnijcie ogłoszenie, może w ten sposób kota znajdzie nowy dom!".
Nie jest to winą fundacji że ludzie nie mogą się powstrzymać od skomentowania.
Kobieto jesteś zwykłą zdesperowaną frustratką szukającą taniej sensacji.
Niedługo obrzucisz błotem tą kobietę za to że danego dnia deszcz padał i nie mogłaś pójść na spacer.
ŻENADA!!!!!!!
blablabla
blablabla 25.03.2015, 06:26
jest oświadczenie na stronie fundacji, szkoda, że widzicie tylko to co wam wygodnie
zniesmaczona
zniesmaczona 24.03.2015, 23:26
Pani Prezes już zajęta inną akcją, teraz nagonka na właścicielkę kota która chce go oddać.
Bez komentarza na razie pozostawię to, oceńcie sami.

https://www.facebook…
madzia
madzia 24.03.2015, 23:15
Do "siostry" a może właściciele powinni się przyznać że zmanipulowali innych, pokazali stan konia po miesiącu, który nie ukrywając, rzeczywiście był lepszy, ale dopiero po interwencji. Wygrana w konkursie na najładniejsze obejście, gratuluje może i najładniejsze ale czy bezpieczne dla konia? A może właśnie ze względu na wygraną, sprawa otoczenia konia, przedstawiona przez fundację była dla właścicieli niewygodna i dlatego postanowili zrobić nagonkę na fundacje? Że niby fundacja zmanipulowała przekaz a może to właśnie właściciele całą sytuację zmanipulowali, by wyszło na niekorzyść fundacji?
konik
konik 24.03.2015, 23:05
Cóż, tak by było najlepiej, ale jak widzę wypowiedzi ludzi tu, pod filmem i na facebooku, to nie wydaje mi się by to miało jakiś sens. Wcześniej chcieliście by fundacja coś napisała w tej sprawie, a gdy to zrobiła to została wyśmiana i skrytykowana. I tak samo by było teraz. Wy nie oczekujecie wyjaśnień, wy czekacie aż fundacja przyzna się do kłamstw i oszustw o które ją oskarżacie.
siostra
siostra 24.03.2015, 21:59
Jeśli Pani Prezes już ochłonęła to może teraz przedstawi sytuację ze swojej strony?
Wszyscy są ciekawi jak to było, skąd to się wzięło, czemu tak a nie inaczej.
Był czas na przygotowania, przemyślenia, teraz pora wypowiedzieć się oficjalnie i przedstawić swoje argumenty.
Może spotkanie teraz z reporterem i właścicielami dotyczące konkretnie tej sprawy?

Pani Prezes, czekamy.
ooo!
ooo! 24.03.2015, 20:59
bobo2 nikogo nie interesują zarzyłosci tej dziewczyny jako takie tylko to ze żadne z nich. podkreślam żadne z nich nie zna się na koniach !! ich podpisy i ta kartke można użyć jako papieru toaletowego. chyba wiadomo w jakim celu? :P
w reportażu wypowiedzieli się ludzie którzy maja do czynienia z konmi od lat, maja wykształcenie i wiedze by wypowiadać się nt trzymania koni jak i jego stanu fizycznego. i tego żadna komisja w składzie iwonka i jej faceci nie będą mogi podwazyc bo guzik się znaja.
jest powiedzenie "nie wchodz na afisz jak nie potrafisz" a Iwonka niedługo za słonie i zyrafy będzie się brała. ciekawe tylko gdzie je będzie hotelowac.
a tak ogolnie jak widziała zle warunki konia i jego zły stan zdrowia i wg tego co mówiła w materiale to powinna wezwać policje. ciekawe czemu tego nie zrobiła??
ooo!
ooo! 24.03.2015, 20:46
ooo może wyjasnij co znaczy wg ciebie kon nie był zadbany - rozwin swoja myśl - ... czekam niecierpliwie na odpowiedz bo zapewne jesteś expert?
na zdjęciach Iwonki nie było pastwiska wiec o czym piszesz? czy w ogóle byłas/byles kiedyś na pastwiskach i widziałeś jakie one są? myślisz ze pastwiska to trawka jak na boisku stadionu narodowego?
a orientujesz się w jakich warunkach owa iwonka trzyma konie? bo ja wiem.
ooo!!
ooo!! 24.03.2015, 19:22
a w jakich warunkach iwonka trzyma obecnie "swoje" konie? nie w stajni tylko namiocie cyrkowym - doslownie
Basia
Basia 24.03.2015, 19:19
Bronię prawdy, a poprawione nic nie zostało, bo nie było potrzeby. Kilka normalnych a nie zmanipulowanych fotek i nagranie uczyniły cuda.
xxx
xxx 24.03.2015, 14:40
Koń zadbany nie był? fakt może od jakiegoś czasu nie był czyszczony, ale poza tym ? Malta nie była ani wychudzona , ani chora, ani bita czy maltretowana, więc skąd zainteresowanie fundacji tym koniem? Ile jest koni które naprawdę potrzebują pomocy? Trzymanych gdzieś po gospodarstwach, w ciemnych stajniach, często zamiast boksów mają stanowiska lub są po prostu przywiązane gdzieś do ściany, a zamiast pastwiska maja łańcuch i to wcale nie za długi? Są chore, maja poprzerastane kopyta, za małe obcierające lub wręcz wrastające kantary? takich koni w okolicach Sztumu i Malborka znalazłoby się kilka..
Malta miała i duży, jasny boks, i pastwisko gdzie mogła chodzić luzem. być może dla kogoś kto zajmuje zaledwie od kilku miesięcy i zna tylko takie stajnie jak ,,Iskra" to sytuacja konia mogła wydać się nienajlepsza, ale skoro Pani prezes ma zamiar się rozwijać w kierunku ratowania koni to może warto byłoby pojeździć po staniach i gospodarstwach i zobaczyć jak źle mają niektóre konie.
no i fakt że konia chciała kupić jej znajoma tez nie najlepiej świadczy o jej uczciwości.

Mnie w całym tym reportaży najbardziej przeraziło zachowanie właściciela stajni. Fakt, ,,Iskra" ma bardzo dobrą opinię ale jest to głównie opinia którą stajnia wypracowała sobie za poprzedniego właściciela. To nie fundacja zaszkodziła stajni tylko jej właściciel.
bobo2
bobo2 24.03.2015, 10:11
bobo jak nie masz pojęcia zielonego to się nie wypowiadaj, każda fundacja jest rozliczana przez urząd skarbowy, ma kontrole itp. a życie osobiste tej kobiety i to z kim sypia to chyba jej sprawa, nie róbmy tu personalnej telenoweli
miłośniczkahipokrytki ;)
miłośniczkahipokrytki ;) 24.03.2015, 10:09
ty sam/ sama jesteś histeryk/ histeryczka, dobrze, że jest ktoś w Malborku, kto ma odwagę walczyć z tym wszystkim złem w stosunku do zwierząt a nie działa na zasadzie" ręka rękę myje"
ooo
ooo 24.03.2015, 10:07
a kogo ty bronisz? Koń zadbany nie był, podwórko też nie i to widać gołym okiem Chwała tej Pani za to, że chociaż częściowo udało się pomóc i poprawić warunki w jakich żyje klacz.
zbulwersowany
zbulwersowany 24.03.2015, 08:43
Ja widziałem ten reportaż ze szkoły! Co za geniusz stworzył w szkole MINI ZOO!!!
Osoby za to odpowiedzialne i te co na to pozwoliły powinny pójść siedzieć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zwierzę to też istota żywa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Basia
Basia 24.03.2015, 08:11
Wszyscy broniący fundacji skupiają się na niby źle zrobionym materiale, a czy zwrócił ktoś uwagę na to co pisała fundacja w swoim wydarzeniu na temat Malty i jej gospodarzy?
Skąd się wzięły słowa pani Iwony że Malta ma iść na rzeź bo nie przynosi zysku, gospodarz chce się jej pozbyć bo nie ma pieniędzy,że nie widziała weterynarza ani kowala?
Czy to nie są oszczerstwa i pomówienia?
Jak może działać w ten sposób fundacja?
Kogo Wy bronicie?